Thursday, January 29, 2009

ouch!!

ah rasa mcm telah dikalahkan dari satu sumber yng mempunyai aura yang besa....
aku eran apasal ramai pompuan yng begitu murah snggup melepaskan sgale nyer kpd lelaki yng hanye perlu melepas kan sdkit kata2 yng mampu melalai kan mereka.

sdngkan aku yng dah sparuh maut pun nak dpt kan sorang yang btul2 aku nak pun begitu payah...
adakah ini dugaan kapada orng2 yng beriman.....lol ok ler aku pun x ler total beriman kadang2 smyng pun tinggal gak tp x de ler buat bnde2 yng leh mendatangkan bale.

salahkah mencintai seseorng itu bukan mengikut hawa nafsu...mungkin aku patut cuba sperti mereka kerana yng kecewe hanya kaum hawa..lol ok bad idea sbb aku bukan orng mcm tuh....

3 comments:

  1. tapaham!
    hahahaha ko jangan nak jadi bengong. hidup bukan untuk hanye perempuan.

    ReplyDelete
  2. sngal meaning kalo nak btul2 pun ashik tluker jer ape kate biar pompuan jer tluker lol...

    ReplyDelete
  3. haha. bile ko dah syg, ko akn sakit juge.

    ReplyDelete